2009 HONDA RC212V |
|
---|---|
#3/ダニ・ペドロサ/レプソル・ホンダ・チーム
|
#4/アンドレア・ドヴィツィオーゾ/レプソル・ホンダ・チーム |
#24/トニ・エリアス/サンカルロ・ホンダ・グレッシーニ
|
#15/アレックス・デ・アンジェリス/サンカルロ・ホンダ・グレッシーニ |
#14/ランディ・デ・ピュニエ/LCRホンダMotoGP
|
#72/高橋裕紀/スコット・レーシングMotoGP |
#41/ガボール・タルマクシ/スコット・レーシングMotoGP |
#3/ペドロサ/第17戦バレンシアGP |
#4/ドヴィツィオーゾ/第2戦 日本GP |
#3/ペドロサ/第17戦バレンシアGP |
#4/ドヴィツィオーゾ/第2戦 日本GP |
#3/ペドロサ/第2戦 日本GP |
#3/ペドロサ/第17戦バレンシアGP
|
#3/ペドロサ/第17戦バレンシアGP |
#3/ペドロサ/第17戦バレンシアGP | #3/ペドロサ/第17戦バレンシアGP |
#4/ドヴィツィオーゾ/第17戦バレンシアGP | #4/ドヴィツィオーゾ/第17戦バレンシアGP |
#4/ドヴィツィオーゾ/第17戦バレンシアGP | #4/ドヴィツィオーゾ/第2戦 日本GP |
#4/ドヴィツィオーゾ/第17戦バレンシアGP | 第17戦バレンシアGP |
#3/ペドロサ/第2戦 日本GP | 第17戦バレンシアGP |
■SPECIFICATIONS
Overall length(全長): 2,060mm
Overall width(全幅): 645mm
Overall height(全高): 1,125mm
Wheeibase(ホイールベース): 1,450mm
Seat height(シート高): Not announced
Weight: over(乾燥重量): Over 148kg
Engine(エンジン型式): Liquid-cooled four-stroke V-4(V-angle Not announced)
Firirng order(爆発間隔): Uneven firing order
Valve type(吸排気バルブ形式): DOHC, 4 valves per cylinder
Valve control(吸排気バルブ制御型式): Pnuematic(Air control)
Capacity(排気量): 800cc
Maximum power(最高出力): Over 210ps
Maximum torque(最大トルク): Not announced
Maximum speed(最高速度): Not announced
Carburation(吸気型式): Fuel injection
Clutch(クラッチ): Dry multiplate slipper clutch
Transmission(ミッション): Six-speed cassette-type gearbox
Lubrication system(潤滑方式): Semi dry sump
Frame(フレーム型式): Aluminum twin-tube
Tyres Manufacture(タイヤメーカー): BRIDGESTONE
Tyres size(タイヤサイズ): Front and Rear 16.5inch
Wheel Manufacture(ホイールメーカー): ENKEI or MARCHESINI
Suspension Manufacture(サスペンションメーカー): SHOWA or OHLINS
Front s uspension type(フロントサスペンション型式): Upside-down telescopic forks
Rear suspension type(リアサスペンション型式): Pro-link, single shock
Brakes Manufacture(ブレーキメーカー): BREMBO and HRC
Front brakes type(ブレーキ型式): Double carbon discs wiht four-piston callipers
Front brakes type(ブレーキ型式): Single stainless steel disc wiht two-piston calliper
Fuek tank capacity(ガソリンタンク容量): 21 liters