2009 DUCATI DESMOSEDICI GP9 |
|
---|---|
#27/ケーシー・ストーナー/ドゥカティ・マールボロ・チーム
|
#69/ニッキー・ヘイデン/ドゥカティ・マールボロ・チーム |
#36/ミカ・カリオ/プラマック・レーシング
|
#88/ニッコロ・カネパ/プラマック・レーシング |
#44/アレックス・エスパルガロ/プラマック・レーシング
|
#59/セテ・ジベルナウ/グループ・フランシスコ・ヘルナンド |
#69/ヘイデン/第17戦バレンシアGP |
#69/ヘイデン/第17戦バレンシアGP |
#36/カリオ/第2戦 日本GP |
#36/カリオ/第2戦 日本GP |
#69/ヘイデン/第17戦バレンシアGP |
第17戦バレンシアGP |
第17戦バレンシアGP
|
第17戦バレンシアGP |
#27/ストーナー/第2戦 日本GP | #27/ストーナー/第2戦 日本GP |
■SPECIFICATIONS
Overall length(全長): Not announced
Overall width(全幅): Not announced
Overall height(全高): Not announced
Wheeibase(ホイールベース): Not announced
Seat height(シート高): Not announced
Weight: over(乾燥重量): Over 148kg
Engine(エンジン型式): Liquid-cooled four-stroke V-4(V-angle 90 degree)
Firirng order(爆発間隔): Even firing order(Screamer)
Valve type(吸排気バルブ形式): DOHC, 4 valves per cylinder
Valve control(吸排気バルブ制御型式): Desmodromic
Capacity(排気量): 799cc
Maximum power(最高出力): Over 200ps
Maximum torque(最大トルク): Not announced
Maximum speed(最高速度): In excess of 310km/h
Carburation(吸気型式): Fuel injection, EVO TCF(Thhrottle Control & Feedback) system(MAGNETI MARELLI)
Clutch(クラッチ): Dry multiplate slipper clutch
Transmission(ミッション): Six-speed cassette-type gearbox
Lubrication system(潤滑方式): Not announced
Frame(フレーム型式): Carbon fibre chassis, Aluminum swing-arm or Carbon fibre swing-arm
Tyres Manufacture(タイヤメーカー): BRIDGESTONE
Tyres size(タイヤサイズ): Front and Rear 16.5 inch
Wheel Manufacture(ホイールメーカー): MARCHESINI
Suspension Manufacture(サスペンションメーカー): OHLINS
Front s uspension type(フロントサスペンション型式): Upside-down 42mm diameter telescopic forks
Rear suspension type(リアサスペンション型式): Link type, single shock
Brakes Manufacture(ブレーキメーカー): BREMBO
Front brakes type(ブレーキ型式): Double 320mm diameter carbon discs wiht four-piston callipers
Front brakes type(ブレーキ型式): Single diameter stainless steel disc wiht two-piston calliper
Fuek tank capacity(ガソリンタンク容量): Not announced